Inovujeme ekonomický server Dům financí, který navštívilo již téměř 4 miliony uživatelů!
čtení na 3 minuty
Ekonomický server Dům financí – informace pro Vaši peněženku v posledních měsících výrazně investuje do své inovace. Patří mezi úzce specializovaná média a jeho historie spadá až do roku 2006, kdy byl založený za účelem poskytovat objektivní a nezávislé informace z oblasti financí, daní, mezd, sociálních dávek, důchodů, úvěrů, podnikání, ekonomiky a dalších přidružených témat.
Společnost FINFOCUS, s.r.o. provozuje ekonomický server od roku 2011, kdy ho koupila od tehdejších majitelů.
Související
„Dům financí jsem sledoval od jeho počátku a velmi mě celý koncept ekonomického zpravodajského serveru zaujal. V roce 2011 jsem kontaktoval stávající majitele, že bychom o něj měli zájem, a k mému překvapení jsme se cca po 3 měsících dohodli na jeho převzetí", říká Emil Brož, výkonný ředitel společnosti FINFOCUS.
Po vyhraném soudním sporu hodnota goodwill Dům financí výrazně vzrostla
V letech 2015–2018 společnost FINFOCUS, s.r.o. vedla úspěšné soudní řízení z důvodu protiprávních zásahů do práv k ochranné známce Dům financí a nekalosoutěžního jednání. Protistrana provozovala na doméně dum-financi.cz stránky se stejným názvem „Dům financí“ s cílem zprostředkování finančních produktů. Po rozhodnutí Vrchního soudu v Praze došlo mezi stranami k dohodě o narovnání. „Soud po doložených důkazech potvrdil, že naši značku Dům financí nemohou napodobovat ani využívat jiné subjekty. Jsme rádi, že jsme ochránili značku Dům financí, pod kterou můžeme nadále přinášet nezávislé informace pro Vaši peněženku. Jen mě mrzí, že k tomu všemu nemuselo dojít, kdybychom tenkrát registrovali doménu i s pomlčkou“, vzpomíná Emil Brož ze společnosti FINFOCUS.
Dům financí odstartoval řadu inovací
Od dubna 2019 investujeme do nové verze webu a do nového video-obsahu. „Chceme poskytnout našemu návštěvníkovi nejen kvalitní informace, ale i zážitek z jejich sledování. Proto od října je web plně responzivní a přehledně si ho spustíte i na mobilních zařízeních, tabletech apod. Také pro Vás připravujeme videorozhovory a spoustu dalších zajímavostí“, dodává Emil Brož.
Dům financí navštívilo od jeho spuštění již téměř 4 miliony unikátních návštěvníků
V době soudního sporu však návštěvnost stagnovala, protože byly pozastaveny inovace. „Návštěvnost webu nás těší a motivuje k další práci a o to víc, když aktuálně víme, že vynaložené úsilí bude podporovat nezávislé zpravodajství a nemůže na naší značce nikdo parazitovat. Je to zároveň obrovská odpovědnost, abychom naplnili očekávání našich čtenářů i inzerentů“, ukončuje Emil Brož.
O společnosti FINFOCUS
FINFOCUS je profesionální poradenská společnost, která neustále inovuje trendy v poradenství, aby vždy klient získal maximum. Chceme, aby náš klient dokázal rozlišit standard úrovně poradenství na trhu od poradenství FINFOCUS, které rozdělujeme do vysoce kvalifikovaných stupňů – exkluzivní, prémiové, privátní a firemní poradenství. Vyhrávejte nad penězi a vytvořte si budoucnost.
O společnosti BROŽ BRANDS holding
BROŽ BRANDS holding vlastní projekty a společnosti v oborech financí, realit a médií. Díky synergii těchto činností vytváříme silné zázemí pro naše klienty, spolupracovníky a obchodní partnery. Dobré jméno a úspěch našich značek stavíme na inovativním myšlení, odpovědnosti a respektu.