Kalkulačka podpory v nezaměstnanosti 2026

Pro přiznání podpory v nezaměstnanosti je nutné získat dobu pojištění alespoň v rozsahu 12 kalendářních měsíců v posledních dvou letech, přičemž výše podpory v nezaměstnanosti závisí na předchozím příjmu. V naší kalkulačce si můžete vypočítat podporu v nezaměstnanosti v roce 2026.

Občané do 50 let mohou podporu v nezaměstnanosti pobírat maximálně 5 měsíců, lidé ve věku 50 let až 55 let potom 8 měsíců a lidé starší 55 let maximálně v rozsahu 11 měsíců.

Výpočet

Věk

Výsledek

Kolik měsíců můžete pobírat podporu v nezaměstnanosti 5

1. měsíc 38537 Kč

2. měsíc 38537 Kč

3. měsíc 25000 Kč

4. měsíc 25000 Kč

5. měsíc 20000 Kč

Celkem můžete dostat podporu v nezaměstnanosti 147 074 Kč

Starší verze

Další témata

Výpověď a peníze Konec v zaměstnání a finanční zajištění Výpovědní lhůta a mzdaJak vysoké je odstupné a kdy se dostane?Evidence na úřadu práce se vyplatí i kvůli měsíciNezaměstnanost a daňová vratkaNástup do druhého zaměstnání a povinné daňové přiznání
Druhý příjem a důchod Důchodové příjmy pod lupou Dvě zaměstnání a důchodPříjmy v roce 2026 a důchodPodnikání na „vedlejšák“ důchod většinou nezvyšujeJak snižuje důchod nízká nemocenská nebo podpora v nezaměstnanosti?Nájemné je oblíbeným pasivním příjmem, ale co důchod?
Daňové formuláře Na co nezapomenout v daňovém přiznání? Kdy se vyplňuje dvoustránkové a kdy čtyřstránkové daňové přiznání?Kdo přikládá k daňovému přiznání potvrzení o zdanitelných příjmech?Na co nezapomenout v příloze číslo jedna daňového přiznání?Kdo vyplňuje přílohu číslo dva daňového přiznání?Jak doložit nárok na daňové odpočty nebo daňové zvýhodnění?
Mzdy v ČR stoupají Porovnání průměrné mzdy, mediánu a minimální mzdy Jak vysoká je skutečná průměrná mzda? Ve kterých krajích práce nejvíce „sype“? Průměrná hrubá mzda versus čistá mzdaJak vysoké jsou průměrné mzdové náklady? V Praze 90 tisíc měsíčněV roce 2026 bude minimální mzda vyšší o 7200 Kč než v roce 2021

Nejnovější související

Poradna Daně a mzdy

Daně Osobní finance Právo čtení na 2 minuty

Institut manželství hraje pochopitelně důležitou roli i v daňové legislativě. Manželé si mohou navzájem darovat majetek, který není předmětem společného jmění manželů, bez platby daní. Stejně tak nelze při dědictví nějak zrušit vypořádání společného jmění manželů. Při uplatňování daňových odpočtů u hypotéky může daňový odpočet uplatnit kterýkoliv z manželů.

Poradna Daně a mzdy

Daně Osobní finance čtení na 3 minuty

Ema: Po celý loňský rok jsem ještě normálně pracovala, proto mi byla ze spořicího účtu srážena daň z příjmu. Od března letošního roku jsem již v důchodu, takže nemám příjmy z podnikání ani ze zaměstnání. Vím, že do nějaké částky se daň z příjmu kvůli slevám neplatí, jak tedy dostat zaplacenou daň ze spořicího účtu zpátky?

Praktické

Reklama

Nejčtenější články za uplynulých 12 měsíců