Kampaň MPSV za 15 milionů Kč má pomoci lidem najít práci

štítek Stalo se přečtete do minuty

Pomoci lidem, kteří nemohou najít vhodné zaměstnání, nebo firmám, které potřebují zvýšit kvalifikaci svých zaměstnanců, má kampaň ministerstva práce a sociálních věcí (MPSV). Celkové náklady na ni jsou asi 15 milionů korun, řekla na dnešní tiskové konferenci ředitelka Odboru řízení pomoci z Evropského sociálního fondu na MPSV Iva Šolcová.

Kampaň, která využívá dva televizní spoty, se zaměřuje na vybrané skupiny nezaměstnaných. Jde například o matku s dětmi, která hledá práci a zároveň se chce věnovat dětem, absolventa školy, který potřebuje praxi, nebo staršího člověka s nepotřebnou kvalifikací. Kampaň jim má ukázat, jak mohou při hledání práce využít služeb Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

Televizní spoty pracují s motivem začarovaného kruhu. Tvůrci kampaně z komunikační skupiny Mather zvolili koncept jednoduché animace; na konci spotu zazní sdělení „Nabízíme vám pomocnou ruku“. Spoty trvají 30 vteřin a na hlavních televizních stanicích budou poprvé nasazeny 31. ledna.

Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost je jedním ze tří programů Evropského sociálního fondu. Je zaměřený na snižování nezaměstnanosti prostřednictvím aktivní politiky trhu práce a profesního vzdělávání, dále na začleňování sociálně vyloučených obyvatel zpět do společnosti, zvyšování kvality veřejné správy a mezinárodní spolupráci v uvedených oblastech.

ČTK

Mohlo by vás také zajímat

Praktické

Populární na Dům financí