Kreditní karta s podporou charity

štítek Účty přečtete do minuty

foto: freeimages, ilustrační fotografie

UniCredit Bank byla v loňském roce první bankou na českém trhu, která začala nabízet netradiční produkt – zvýhodněnou kreditní kartu VISA Classic s Charitou, jejímž používáním pomáhá držitel karty těm, kteří to skutečně potřebují. Po vyhodnocení úspěšnosti tohoto produktu nabízí UniCredit Bank od 26. května 2008 tuto kartu nejen stávajícím klientům banky, ale i dalším zájemcům s dobročinným cítěním.

UniCredit Bank začíná šířeji nabízet kreditní kartu VISA Classic s Charitou. Nově je tato nabídka určena nejen pro stávající klienty, ale i pro nové klienty. Cílovou skupinou zaváděné kreditní karty již nejsou primárně stávající klienti UniCredit Bank, ale široká veřejnost. „Úspěšná reakce na naši podzimní kampaň, kdy na naši nabídku kladně reagovalo 15 % oslovených stávajících klientů, potvrdila předpoklad, že hlavní přidanou hodnotou karty je vědomí klientů, že s každou uskutečněnou platbou pomáhají dobré věci,“ komentoval výsledky kampaně Jakub Dusílek, ředitel Segmentového a produktového řízení pro retailové bankovnictví.

Zůstávají přitom zachovány všechny parametry jako při listopadovém zavedení tohoto netradičního produktu. Při aktivaci věnuje banka vybrané nadaci jednorázově částku ve výši 100 Kč. Stále přitom platí, že s každou další platbou pak UniCredit Bank daruje vybrané nadaci 1 Kč. „Naše kreditní karta i v tomto roce spojuje dvě priority ze strategie UniCredit Bank – orientaci na kreditní karty a další posilovaní společenské odpovědnosti firem,“ doplnil k poslání karty Tomáš Pavlík, tiskový mluvčí UniCredit Bank.

Klienti si při aktivaci kreditní karty budou moci opět zvolit, kterou nadaci bude UniCredit Bank z jejich plateb podporovat. Na výběr mají ze tří charitativních organizací – Nadace Terezy Maxové, Nadace Charty 77 – Konto BARIÉRY a Nadace Partnerství. Vydání karty je stále bez poplatku, navíc držitelé karet mohou zdarma využít aplikaci Online Card, která poskytuje informace o všech karetních transakcích prostřednictvím internetu.

Tiskové oddělení Dům financí

Mohlo by vás také zajímat

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí