Čeští inzerenti budou moci umístit reklamu na Facebooku

štítek Stalo se přečtete do minuty | přečteno 261×

Čeští inzerenti budou moci umístit reklamu na internetových stránkách sociální sítě Facebook. Facebook uzavřel smlouvu se společností ARBOinteractive, která zajišťuje prodej a správu reklamního prostoru pro mediální agentury a velké klienty v Česku a také v Polsku.

Novináře o tom informovali zástupci obou společností.

Facebook očekává, že firmám ve střední a východní Evropě pomůže najít zákazníky a umožní spojit se s nimi v rámci sítě, uvedl Blake Chandlee z Facebooku.

Firmy budou moci inzerovat například pomocí prémiové pozice na hlavní stránce; reklamu zde bude mít jen jeden inzerent a bude moci oslovit téměř dva miliony uživatelů v Česku. Další možností je videoreklama nebo dotazníky mezi uživateli. Facebook se zaměřuje na reklamu úzce spjatou s uživateli. Sami se totiž rozhodují, zda a s jakou značkou budou komunikovat, řekl Marcin Wozniak z ARBOinteractive.

Zdroj: Finanční noviny

Celý článek: www.fi­nancninoviny.cz/…bo­oku/420617

ČTK

Mohlo by vás také zajímat

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí