V Česku je již více diskontů než supermarketů

štítek Stalo se přečtete do minuty

Diskontní prodejny loni opět upevnily pozici na tuzemském trhu a nyní jich už v Česku funguje více než supermarketů nebo hypermarketů. Vyplývá to ze studie „Supermarket & diskont 2008“ společností Incoma Research a GfK Praha. Diskontní prodejny se podle studie těší u českých zákazníků stále větší oblibě; jejich hlavní zbraní v boji o zákazníky jsou nízké ceny.

Pavel Cabal ze společnosti Incoma Research sdělil, že na začátku letošního roku bylo v Česku 561 diskontních prodejen, zatímco supermarketů fungovalo 547 a hypermarketů 231. Mezi hlavní diskontní obchodníky patří Lidl, Penny Market či Plus Discount. „Diskontní prodejny představují nejrychleji se rozvíjející maloobchodní formát v ČR. Jejich počet se od poloviny 90. let více než zdesetinásobil,“ poznamenal Cabal.

Zdroj: ČTK

ČTK

Mohlo by vás také zajímat

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí