Česká spořitelna spouští první depozitní bankomat a testuje nové modely poboček

štítek Účty přečtete do minuty

foto: Dům financí

Bankomaty umějí hotovost už nejen vydávat, ale také přijímat. Od 14. července 2008 mohou klienti České spořitelny vkládat hotovost do prvního depozitního bankomatu, který najdou v Obchodním centru Nový Smíchov v Praze. Depozitní bankomat je součástí další novinky České spořitelny – tzv. samoobslužných zón.

Jde o prostor, ve kterém mohou klienti rychle a jednoduše provést základní bankovní transakce bez asistence zaměstnanců banky. Vedle vkladů mohou klienti využít telefonu do Klientského centra Finanční skupiny České spořitelny s přednostním vyřízením, v nejbližších dnech bude k dispozici také multifunkční terminál pro přístup do internetového bankovnictví České spořitelny. Druhou samoobslužnou zónu (bez depozitního bankomatu) Česká spořitelna otevírá dnes v Olomouci na tř. Svobody. Obě samoobslužné zóny budou do konce roku v pilotním provozu. Od pondělí 30. června 2008 testuje Česká spořitelna v obchodním centru v Praze – Čestlicích provoz také první bezhotovostní pobočky. Pobočka se specializuje na odborné poradenství, zejména v oblasti spotřebitelských úvěrů. Hlavní předností bezhotovostní pobočky jsou kvalifikovaní a zkušení poradci, příjemné prostředí bez dlouhých front a individuální přístup ke klientovi. K hotovostním transakcím slouží dva bankomaty v prostorách obchodního centra, jeden z nich instalovaný zcela nově. „Chápání role poboček se postupně mění, stejně tak jako se mění bankovnictví samotné. Klienti nemají čas čekat v pobočkách, vyžadují rychlé zpracování transakcí a s přibývajícími technologickými možnostmi si většina z nich chce běžné transakce provádět sama. Nenahraditelná role poboček se tedy přesouvá zejména do vysoce kvalitního odborného poradenství“, uvedl Jiří Škorvaga, člen představenstva a náměstek generálního ředitele České spořitelny.

Tiskové oddělení Dům financí

Mohlo by vás také zajímat

Praktické

Populární na Dům financí