UniCredit Bank představuje komunikační koncept MAYBE

štítek Účty přečtete do minuty

foto: ilustrační fotografie

Aktuální komunikační kampaň UniCredit Bank na výběry z bankomatů v zahraničí za stejné ceny jako v ČR je postavena na novém konceptu využívaném celou skupinou UniCredit Group – „MAYBE“. Lokální kampaň z reklamní dílny Fabriky poběží v první polovině prázdnin. O sjednocených poplatcích za výběry z bankomatů jsou klienti informováni prostřednictvím plakátů, letáků, internetových bannerů a plazmových obrazovek v pobočkách a také na displejích bankomatů UCB. Součástí reklamní kampaně jsou také spoty v rádiu a sponzorský vzkaz k televizním pořadům Krásný ztráty a Na plovárně.

„S využitím nového konceptu „MAYBE“ chceme naše klienty upozornit, že jsou vystavováni dennodennímu rozhodování, při kterém se ovšem mohou spolehnout na UniCredit Bank, a největším nepřítelem každého rozhodování je „pochybnost“. Pro maximální zjednodušení v komunikaci jsme nakonec zvolili přeškrtnuté slovo MAYBE – MOŽNÁ,“ uvedl Prokop Holeček z marketingového oddělení UniCredit Bank. Autorem nového komunikačního konceptu je agentura Jung von Matt. Jako další komunikační a kreativní element nového konceptu je tagline „Let´s start“ připojovaný klogu. „Tento slogan jsme se lokálně rozhodli nepřekládat, neboť jsme nenašli vhodný ekvivalent, který by krátce a výstižně vyjadřoval to, co v angličtině,“ doplňuje Prokop Holeček. Od 1. července 2008 vybírají klienti UniCredit Bank hotovost z bankomatů UniCredit Group v zahraničí za stejných podmínek jako v České republice. Pro většinu klientů to znamená, že za výběr nebudou platit žádný poplatek. Jde o klienty, kteří využívají některé z Osobních kont (vyjma konta Pohoda = 9 Kč) či Business kont. Pro zbývající klienty se poplatek snižuje ze 100 Kč + 0,5 % z vybírané částky na pouhých 5 Kč. Nabídka je časově neomezená a vztahuje se na víc než 15 tisíc bankomatů v16 evropských zemích skupiny UniCredit Group.

Tiskové oddělení Dům financí

Mohlo by vás také zajímat

Praktické

Populární na Dům financí