Daňové doklady Zaměstnanec a daně

foto: Unsplash, ilustrační fotografie

Výpočet daní zaměstanence ovlivňuje několik okolností. Za jakých podmínek lze uplatňovat daňové slevy a daňové odpočty? Jaké doklady potřebuje zaměstnanec od zaměstnavatele při podání daňovéh přiznání?

Prohlášení k dani, potvrzení o zdanitelných příjmech, roční zúčtování daně, daňové přiznání, daňové slevy, nezdanitelné položky…, to jsou jenom některé základní daňové doklady nebo termíny. Co je dobré o nich vědět?

Další témata

Příjem z nájmu Pronajímání nemovitosti a daně Zdanění příjmu z nájmuKlíčový je výběr nájemceJak je to se snížením základu daně při čerpání hypotéky? Problémy s nájmem a prodej nemovitostiPříjem z nájmu v předčasném důchodu
Chystané daňové změny Daňové dopady připravovaných novinek na zaměstnance Jak by se prodražilo nemocenské pojištění? Plánované zrušení daňových slevVíce příjmů by podléhalo vyšší daňové sazběMéně výhodná dohoda o provedení práceZákladní daňová sleva zůstane
Studium a pojistné Sociální a zdravotní pojištění při studiu Kdy si platí studenti zdravotní pojištění? Brigády na dohody a pojistnéZkrácený úvazek při studiu a pojistnéKdy zaměstnavatelé ušetří sociální pojištění za studenty? Studium se již nepočítá do důchodu
Mateřská 2023 Zajímavosti o mateřské Jak vysokou dostanu mateřskou? Mateřská a sleva na manželkuMateřská a daňová vratkaMateřská po skončení zaměstnáníLze pobírat v invalidním důchodu mateřskou?

Praktické

Populární na Dům financí