E-shopy v čele se Zapakatel.cz spouštějí nový věrnostní program s vlastní měnou posvěcenou ČNB

štítky Nakupování Stalo se čtení na 2 minuty

foto: freeimages, ilustrační fotografie

Internet je světem sám pro sebe. Nejnovějším důkazem takového tvrzení je věrnostní program Tolary, který startuje na českém internetu s podporou skupiny internetových obchodů v čele se slevovým serverem Zapakatel.cz.

Základním kamenem věrnostního programu jsou tolary, tedy elektronické peníze, s nimiž zákazníci mohou platit v e-shopech. Tolary jsou jako měna registrovány a kontrolovány Českou národní bankou a kurz je 1:1 – jeden tolar má tedy hodnotu jedné koruny.

Zrodil se tu zcela nový a velmi účinný způsob podpory prodeje na e-shopech, které se do věrnostního programu zapojí. Tolary nejen, že zvýší důvěru stávajících zákazníků a zlepší jejich vztah k e-shopu, ale také e-shopům získají zákazníky nové – odhady mluví o stovkách nových zákazníků týdně. Ještě vyšší čísla lze očekávat s příchodem mobilní aplikace Tolary, jejíž spuštění je plánováno na konec letošního září.

Nakupte, dáme Vám peníze

Hledáte-li skvělý marketingový nástroj pro Váš e-shop, pak je program Tolary ideální volbou. Vždyť kdo by se zlobil, když za nákup na e-shopu dostane na tolarový účet, jehož založení je jednoduché a zcela zdarma, peníze, které může nadále využívat? Tolary jsou zkrátka příjemnou odměnou za nákup zboží nebo služeb v internetových obchodech. Získané tolary pak mohou lidé uplatnit ve kterémkoli tolarovém obchodě.

Je přitom zcela na majiteli e-shopu, jak bude své zákazníky odměňovat za věrnost. Tolarová odměna může být ve výši několika procent z ceny zboží, ale také lze pevně stanovit, ať zákazník kupuje cokoli. S tolary si pak zákazník volně nakládá – může je uplatnit na další nákup, ale také někomu zaslat a darovat. Stejně jako si posíláme peníze na běžné bankovní účty, tak si budou zákazníci zasílat získané tolary na tolarové účty. Tak se bude povědomí o Tolarech tiše šířit, aniž by e-shop musel vynakládat velké peníze na reklamu a jiné způsoby zviditelnění.

Bezpečnost a spolehlivost na prvních místech

Věrnostní program si přitom velmi zakládá na důvěryhodnosti, a tak budou internetové obchody, které mají zájem se do programu zapojit, pečlivě prověřovány a vybírány. Hlavními kritérii pro přijetí do věrnostního programu je kvalitní zákaznický servis e-shopu, dobré reference, nabídka hodnotných výrobků či služeb a schopnost vyplácet zákazníkům odměnu za věrnost.

Ochrannou ruku co do zabezpečení elektronické komunikace drží nad programem silný partner CBA Group s.r.o. Převody tolarů jsou pak samozřejmě zabezpečené na bankovní úrovni – tolary mají stejnou váhu jako jakákoli jiná měna.

Chcete-li si své zákazníky na e-shopu udržet a jejich počet ještě navýšit, pak Vás věrnostní program Tolary pravděpodobně nemine.

www.tolary.cz

Spolupráce s finFOCUS s.r.o.

Tolary.cz spolupracují s poradenskou společností finFOCUS, s.r.o. A návštěvníci při využívání finančních produktů přes tento portál (www.finfocus.cz) získávají měnu tolary pro další nákupy.

Tiskové oddělení Dům financí

Mohlo by vás také zajímat

Praktické

Populární na Dům financí