Reklama a propagace Dobrá reklama je klíč ke dveřím zákazníků

foto: freeimages, ilustrační fotografie

Všechny firmy i zákazníci se musí snažit o získávání nových zákazníků. Bez dobré reklamy a propagace je velmi těžké se prosadit v těžké konkurenci. Bez efektivní reklamy se neobejde ani drobný živnostník.

Příjemné vystupování, dodržování dohod a plnění ujednaných činností v požadovaném čase pomáhá živnostníkovi tvořit v očích zákazníků dobrou image, což je nesmírně důležitá reklama. I neatraktivní činnosti jako reklamace je možné využít k získání nových zákazníků.

Další témata

Zvýšení důchodu Kdy se zvýší starobní důchod Předčasný důchod je trvale krácenýPředčasní důchodci mají omezenou valorizaciPředčasný důchod bez výplaty a zvýšení důchoduVýdělečná činnost starobních důchodců a zvýšení důchoduNárok na starobní důchod a vdovský důchod současně
Novinky v zajištění penzí Novela zákona o penzijním spoření zavádí dlouhodobý investiční produkt (DIP) Dlouhodobý investiční produkt: odpovědné spoření na staříVýhody dlouhodobého investičního produktuDlouhodobý investiční produkt a osvobození od daně za obchodování s akciemiPodmínky pro dlouhodobý investiční produktKolik si s dlouhodobým investičním produktem mohu našetřit na důchod?
Role předdůchodu stoupá Předdůchod místo předčasného důchodu Dvojnásobné rozmyšlení předčasného důchodu Bez dlouhodobého spoření nelze odejít do předdůchoduPředdůchodem je vyřešen pojistný vztahJak funguje vyloučená doba pojištění u předdůchodu?Další vlastní příjem v předdůchodu
Penzijko v roce 2024 Doplňkové penzijní spoření nově Vyšší státní příspěvek od příštího rokuPředdůchod lze čerpat pouze z doplňkového penzijního spořeníJak to bude s daňovým odpočtem? Uplatňování daňového odpočtuZapojení zaměstnavatele do spoření na důchod

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí