Reklama a propagace Dobrá reklama je klíč ke dveřím zákazníků

foto: freeimages, ilustrační fotografie

Všechny firmy i zákazníci se musí snažit o získávání nových zákazníků. Bez dobré reklamy a propagace je velmi těžké se prosadit v těžké konkurenci. Bez efektivní reklamy se neobejde ani drobný živnostník.

Příjemné vystupování, dodržování dohod a plnění ujednaných činností v požadovaném čase pomáhá živnostníkovi tvořit v očích zákazníků dobrou image, což je nesmírně důležitá reklama. I neatraktivní činnosti jako reklamace je možné využít k získání nových zákazníků.

Další témata

Peníze pro tatínky Na jaké daňové a finanční výhody mají nárok otcové Jak vysoká je otcovská a kdy se čerpá? Kdy mohou čerpat mateřskou tatínci? Daňové zvýhodnění značně zvyšuje čistou mzduKteří tatínci dostávají daňový bonus? Sleva na manželku za rok 2025
Nemocenské pojištění Kdy mají zaměstnanci a OSVČ nárok na nemocenské dávky? Mezi nemocenské dávky patří i mateřskáJak vysoké je nemocenské pojištění? Čerpání nemocenské a důchodNejvyšší z nemocenských dávek je mateřskáPředčasní důchodci nemají na nemocenskou nárok
Brigády na dohodu Co vědět o DPP a DPČ? Co vědět o práci na dohodu? Kdy se neplatí z pracovních dohod pojistné? Daňové slevy u dohody o provedení práceZaměstnání pouze na dohodu a daňový bonusRizika práce pouze na dohodu
Děti a daně Daňové zvýhodnění a daňový bonus Kdy snižuje výchova dětí daň z příjmu? Nízká mzda a daňový bonusKdo nevyužije daňové zvýhodnění na děti? Žádná úspora na sociálním pojištění, ale nárok na výchovnéSolidární zdravotní pojištění

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí