Administrativa v práci Daňové povinnosti zaměstnance

foto: Pixabay, ilustrační fotografie

Při nástupu do zaměstnání musí zaměstnanci podepsat pracovní smlouvu nebo pracovní dohodu. Aby měli nárok na daňové slevy, tak i prohlášení k dani. I zaměstnanci však mají někdy povinnost podávat daňové přiznání.

Zaměstnavatel může provést roční zúčtování daně pouze za zaměstnance, kteří nemají povinnost podat daňové přiznání a zaměstnavatele o to požádají.

Další témata

Důchodové příjmy Jak příjmy ovlivňují výši důchodu? Který rok je pro výpočet důchodu nejdůležitější? Vliv mezer v pojištění na důchodovou mzduObdobí bez příjmu nemusí snižovat důchodové příjmyPasivní příjmy a důchodPříjmy z alternativních úvazků a důchod
Hypotéka a daně Daňové důsledky splácení hypotéky Splácení hypotéky může být odrazovým můstkem pro kariéruHypotéka a daňová úsporaKdy nesnižují úroky z hypotéky daň z příjmu? Manželé a daňový odpočet hypotékyHypotéka a daňový bonus
Daňové odpočty Snížení daňového základu za rok 2023 Co vědět o daňových odpočtech? Hypotéka a daně za rok 2023Odpočet životního pojištění za rok 2023Spoření na penzi a nižší daně za rok 2023Ostatní daňové odpočty za rok 2023
Daně ze mzdy 2024 Jaké daně budou platit zaměstnanci v roce 2024 Sazby daně z příjmu v roce 2024Povinné pojistné v roce 2024Děti a daně v roce 2024Kdy bude v roce 2024 čistá mzda vyšší než hrubá mzda? Zdanění dohody o provedení práce v roce 2024

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí