Jaké změny v podniku vám přinese studium programu MBA – Management obchodu?

Komerční sdělení

foto: Dům financí

Zatímco některé z celé řady specializací, ve kterých lze absolvovat MBA studium, jsou zaměřeny na rozvoj obecných manažerských a řídících schopností a dovedností, jiné se profilují úžeji a soustředí se na jejich kombinaci se specifiky daného oboru. Jedním z takových programů je i program MBA – Management obchodu-management-obchodu-916/?utm_source=MediaUnit), který cílí na pracovníky obchodních oddělení či manažery prodejních týmů. Právě specifika plynoucí z přímého kontaktu se zákazníkem jsou jedním ze stěžejních témat uvedeného programu. Co konkrétně je však náplní studia a jak může jeho absolvování ovlivnit fungování obchodního oddělení právě ve vašem podniku?

Náplň studia

Posluchači studijního programu se budou zabývat všemi dílčími fázemi procesu prodeje, konkrétními kroky při komunikaci s klientem i stanovením vlastních cílů a posuzováním jejich naplnění. V průběhu studia si posluchači osvojí dovednosti vedoucí ke zlepšení vztahu s klientem, základní psychologické metodami a pravidla komunikace v obchodním vztahu včetně vyjednávacích technik. Získané znalosti a vědomosti potom ve svých firmách a podnicích budou moci využít k úpravě prodejních postupů a nastavení jednotlivých procesů.

Komu je program určen?

Z náplně studijního programu plyne, že cílovou skupinou pro studium budou především obchodní zástupci, resp. vedoucí jejich týmů, pracovníci obchodních oddělení ale v neposlední řadě také podnikatelé, kteří se o prodej starají sami. Získané znalosti využijí i manažeři a všichni ostatní, kteří mají zájem o zlepšení svých obchodních dovedností.

Studenti absolvují řadu praktických cvičení a modelových či případových studií. Právě zaměření na praktickou stránku problematiky vede k rychlejší aplikaci nabytých znalostí a dovedností v jejich obchodní praxi. Tento obor Vám nabízím Ústav práva a právní vědy v Praze.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí