Jak může naše společnost šetřit?

Komerční sdělení

foto: freeimages, ilustrační fotografie

Máme-li firmu, neustále sledujeme to, jaké máme výdaje. Právě ty jsou totiž financemi, které nám mohou při špatném vedení doslova utíkat. Nejenom, že máme výdaje spojené s běžným provozem, ale podstatnou část vytvářejí také daně. A pokud vás zajímá, jak ušetřit, přinášíme vám několik tipů.

Jedním z nich jsou stále oblíbenější offshore společnosti. Pokud jste tento pojem ještě neslyšeli, potom je třeba říci, že se jedná o společnosti zahraničí, často založené v daňovém ráji. Zde neplatíte žádné daně, nebo pouze pevně dané roční sazby, bez ohledu na to, kolik vyděláváte. Ideální, jak optimalizovat právě daňovou zátěž.

Jak ušetřit na klasickém provozu firmy?

Stejně tak je ale vhodné se zaměřit na úsporu při klasickém provozu vaší firmy. I zde můžete měsíčně vyhazovat třeba o desítky tisíc korun. A ty by při správném hospodaření mohly končit právě ve vaší kapse. Mezi největší výdaje v tomto směru patří ty, které jsou spojeny se:

  • Spotřebou pohonných hmot
  • Hygienickými potřebami ve vaší firmě
  • S údržbou budov
  • S koupí nového vybavení
  • Se spotřebním materiálem

A právě poslední možnost je ideální, jak ušetřit velmi jednoduše a rychle. A to buď tak, že budeme kupovat levnější papír, tak i tím, že budeme kupovat levnější náplně do tiskáren. Ideální volbou může být web tonerpartner.cz, který je profesionálem celé řady firem, které hledí na to, aby v rámci svých nákladů skutečně ušetřili co možná nejlépe. A že to jde, ukazují právě ceny daného eshopu.

Jít lze i cestou vyšších zisků

Mnoho podnikatelů ale nejde cestou úspor, nýbrž cestou opačnou, která souvisí s vyššími příjmy. Těch lze dosáhnout optimalizací procesů, ale hlavně získáním nových zákazníků. Například pro firmu v oblasti nákup-prodej by měla být prioritou tvorba eshopu, která tvoří nabídku služeb každého webdesignerského studia. A proč právě internetový obchod? Jelikož se stává dalším distribučním kanálem a jak je známo, online dnes nakupuje stále více lidí.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí