Studujte obor s budoucností! Marketingové komunikace ji mají

Komerční sdělení

foto: Pixabay, ilustrační fotografie

Svět se nám mění pod rukama. Co se dá dnes vystudovat, už možná v budoucnu nebude mít uplatnění. Člověk by si měl sice vybírat primárně podle toho, jaká oblast ho zajímá a baví, nicméně na možnosti uplatnění by měl dbát také. Na co studovat něco, co stejně nikdy nebudete dělat? Spousta lidí pracuje v jiné oblasti, než na kterou se učili. Pokud ale máte tuto volbu teprve před sebou, můžete se rozhodnout zodpovědně – třeba pro marketingové komunikace.

Marketingové komunikace jsou rozhodně oborem, který bude mít perspektivu i za desítky let, možná dokonce ještě větší než dnes. Reklamy a podpora prodeje jsou totiž čím dál rozvinutější. Vídáme je všude kolem sebe. Chcete se na nich podílet a ovlivňovat okolní svět?

Jak se uplatní absolvent marketingových komunikací?

To je jen a pouze na něm. Může se pak nechat zaměstnat v nějaké digitální agentuře, nebo se zaměřit na obor podnikání a začít pracovat na vlastní pěst. Uplatní se v médiích, jako marketingový odborník, přímý prodejce, specialista na PR či třeba správce sociálních sítí – vždyť online marketing je v dnešní době extra důležitý. Spektrum záběru je skutečně široké, což dává absolventům marketingových komunikací obrovskou svobodu. Ano, za desítky let možná bude forma reklamy trochu jiná, vždyť třeba v minulém století také neexistovala online reklama. Jedno je ale jisté. Marketing bude potřebný pořád. Firmy budou neustále chtít prodat své výrobky a služby.

Kde se dá takový božský obor studovat?

Nabídka českých vysokých škol je dost konzervativní, aspoň pokud se podíváme na ty státní. Moderní obory s velkým potenciálem na nich najdeme jen těžko. Do studia se ale vyplatí investovat, takže se vůbec není třeba bát škol soukromých. Studentům se tam často daleko více věnují a kvalita je mnohdy vyšší než na škole státní. Obor s názvem Marketingové komunikace nabízí Vysoká škola podnikání a práva, která je svým výborným přístupem vyhlášená. Lze ho studovat prezenčně i kombinovaně, studenti tady vždycky mají možnost volby.

Komerční sdělení

Praktické

Populární na Dům financí