Úspora za poštovné láká, při nakupování na internetu na ni čeká polovina Čechů

Komerční sdělení

Cena, pohodlí a jistota doručení. To jsou nejdůležitější kritéria při nákupu přes internet, do popředí se ale dostává také úspora na poštovném. Za důležité kritérium pro nákup na internetu ji označila pětina dotazovaných. Vyplývá to z průzkumu aplikace Instant Research agentury Ipsos pro společnost Cofidis.

21 % zákazníků e-shopů chce ušetřit při nákupu na poštovném a polovina přiznává, že vyčkávají s nákupem na akci e-shopu s dopravným zdarma.

Na tom, že úspora na poštovném se stává důležitým kritériem při volbě e-shopu, se shodují také obchodníci. 60 % firem nabízejících akce, které společnost Cofidis v rámci šetření oslovila, potvrzuje, že jim v těchto dnech vzrostou tržby až o 30 %.

„Poštovné zdarma bude hrát i letos velkou roli při nákupu vánočních dárků,“ říká Zbyněk Rychtář, manažer pro obchodní spolupráci společnosti Cofidis, a dodává: „Lze předpokládat, že e-shopy budou letos bojovat o zákazníky právě prostřednictvím akcí či splátkových produktů s úsporou na poštovném.“

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí