Nízké poplatky a jednoduchá obsluha účtu jsou pro Čechy při výběru banky rozhodující

Komerční sdělení

Pro 64 % Čechů je nejdůležitějším faktorem při výběru banky výše poplatků. A pro 50 % z nich rozhoduje jednoduchost ovládání bankovního účtu. V těsném závěsu se umístila důvěra v banku, kterou upřednostňuje 43 % českých bankovních klientů. Ve svém nejnovějším průzkumu to zjistila online banka ZUNO.

“Moderní klienti začínají čím dál více vyžadovat jednoduché finanční produkty. A proč by za ně měli platit zbytečné poplatky?“ ptá se Alina Agurida, šéfka reklamy a komunikace v ZUNO. „A to je hlavně případ spotřebitelských půjček a spořicích produktů. Klienti by měli platit jen za služby, které skutečně dostanou. Kupříkladu náš běžný ÚČET je bez poplatků a klienti s ním ušetří až 2000 korun ročně.”

Výzkum se v druhé části věnoval také důvodům, proč se klienti rozhodnou změnit banku. A i v tomto případě hrají hlavní roli poplatky. Celkem 70 % Čechů by zvažovalo změnu své banky, pokud by došlo k výraznému zdražení poplatků za služby.

“Je důležité brát v úvahu, že je rozdíl mezi úvahou nad změnou banky a skutečným reálným krokem,“ říká Andrea Vozníková, expertka na výzkum trhu v ZUNO.“Nejčastějšími důvody, kdy Češi banku opravdu změní, jsou kromě zvýšení poplatků také špatné finanční výsledky instituce a neprofesionální chování zaměstnanců banky.”

Z pohledu komunikace klientů s bankou je pro 92 % Čechů klíčová jednoduchost a dostupnost. Kontakt s bankou preferují hlavně online a prostřednictvím internetového bankovnictví.

Výzkum realizovala agentura NMS od 21. do 29. září 2012. Jednalo se o kvantitativní výzkum CAWI, na reprezentativním vzorku populace České republiky ve věku 18 – 65 let.

Online banka ZUNO patří do bankovní skupiny Raiffeisen Bank International. Českým klientům nabízí běžný ÚČET ve 4 různých měnách, SPOŘENÍ, SPOŘENÍ PLUS, termínovaný VKLAD, úvěry PŮJČKA, PŮJČKA PLUS, přečerpání účtu REZERVA a bezkontaktní kreditní kartu KREDITKA. Všechny služby je možné snadno ovládat přes internet. ZUNO sází na jednoduchost, nulové nebo nízké poplatky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím emailu, call centra, online chatu, Facebooku, Twitteru a dalších moderních způsobů komunikace.

Další informace o českém zastoupení ZUNO BANK AG naleznete nawww.zuno.cz

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí