I NA LOUPEŽNÉ PŘEPADENÍ NA ULICI SE MŮŽE VZTAHOVAT POJIŠTĚNÍ DOMÁCNOSTI – VĚTŠINA LIDÍ TO ALE NEVÍ

Komerční sdělení

Víte, kolik u sebe běžně nosíte na ulici, když si spočítáte hodnotu své tašky či kabelky, hodinek, šperků, telefonu, případně notebooku? Často jsou to věci za desetitisíce korun a přijít o ně by byla nemalá ztráta. Ti, kteří mají sjednáno pojištění domácnosti od DIRECT Pojišťovny ve variantě OPTI a MAXI, jsou však proti odcizení těchto věcí při loupežném přepadení chráněni. Přesto z ankety DIRECT Pojišťovny vyplynulo, že 8 z 10 Čechů neví, že se jejich pojištění domácnosti vztahuje i na tyto situace.

„Pojištění domácnosti nechrání jen věci, které máte uloženy ve svém domě či bytě. Pomůže i v případě, že vám někdo odcizí například kolo ze sklepa nebo garáže. U DIRECTu navíc díky připojištění zahrady, nabízíme ochranu i pro věci uložené na balkóně, terase či zahradě. Naše pojištění domácnosti se ale vztahuje i na případy odcizení osobních věcí při loupežném přepadení na ulici. Že taková nepříjemná zkušenost bohužel není výjimečným jevem, dokazují i výsledky ankety DIRECT Pojišťovny, podle níž se obětí loupežného přepadení stalo 16 % dotázaných,“ říká Kateřina Krásová, tisková mluvčí DIRECT Pojišťovny.

Pojištění domácnosti se může vyplatit v různých životních situacích. Jak vyplývá z ankety DIRECT Pojišťovny, 81 % dotázaných například neví, že se toto pojištění vztahuje i na ztrátu osobních věcí při loupežném přepadení na ulici. Přitom 16 % respondentů v anketě uvedlo, že se v minulosti obětí takového přepadení skutečně stalo.

Hodnota věcí, o které mohou lidé v takovém případě přijít, je počítána v desetitisících. Jen 14 % dotázaných ohodnotilo věci, které při sobě na ulici běžně nosí, na méně než 5 000 korun. Nejčastěji lidé uváděli hodnotu v rozmezí 5 až 10 tisíc (24 %) a 10 až 20 tisíc korun (23 %). Dalších 15 % si svých věcí cení až na 30 tisíc korun a 6 % dokonce na více než to. Necelá pětina dotázaných (19 %) nedokázala své věci ohodnotit.

Pro všechny, kteří se rozhodnou uzavřít si pojištění domácnosti u DIRECT Pojišťovny, je připravena uvítací sleva 20 %. Každý nový klient získá bezplatně také pojištění zahrady a asistenční služby.

DIRECT Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění. V dubnu 2009 rozšířila portfolio svých produktů o pojištění majetku a odpovědnosti občanů a od podzimu 2010 nabízí klientům také cestovní pojištění. V červnu 2011 získala DIRECT Pojišťovna ocenění Pojišťovací inovátor v soutěži Hospodářských novin, a to za svoji revoluční službu AutoHELP, kterou představila klientům v září 2010. V říjnu 2011 zvítězila DIRECT Pojišťovna se svými webovými stránkami v soutěži WebTop100, v kategorii Finance, a potvrdila tak přední postavení na internetovém trhu s pojištěním. Vlastníkem DIRECT Pojišťovny, a.s. se v červnu 2009 stala britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group Plc. 

Společnost RSA, jež na trhu působí již bezmála 300 let, je jednou z vedoucích multinárodních pojišťovacích skupin obchodovatelných na burze. Má silné zastoupení ve Velké Británii, Skandinávii, Kanadě, Irsku, Asii a na Středním východě, v Latinské Americe a ve střední a východní Evropě, přičemž tak může působit ve více než 140 zemích. Pojišťovací skupina RSA je společnost se zhruba 23 000 zaměstnanci, která se zaměřuje na všeobecné pojištění. V roce 2011 jí upsaná pojištění dosahovala výše 8,1 miliardy liber.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí