O volná místa u LEO Express se za měsíc přihlásilo více než 800 zájemců

Komerční sdělení

Obrovský zájem veřejnosti vyvolal hromadný nábor nových pracovníků, který na začátku dubna zahájila pro svou rozjíždějící se vlakovou dopravu společnost LEO Express. Během jednoho měsíce do konce dubna, kdy bylo uzavřeno 1. kolo výběrového řízení, se o nově vytvářená místa stevardů/stevardek, pokladních, operátorů/operátorek call centra, či dispečerů/dispečerek přihlásilo více než 800 můžu a žen.

„Tak velký ohlas veřejnosti překonal i naše očekávání. Je vidět, že naše firma již má jméno a že lidé pochopili, že jsme atraktivním a perspektivním zaměstnavatelem. Zájem pracovat pro LEO Express převýšil naši nabídku přibližně desetkrát, protože LEO Express chce do prosince v těchto profesích najít zhruba 80 spolehlivých a kvalitních pracovníků, kteří budou zajišťovat železniční přepravu cestujících na naší první trase Praha-Ostrava,“ říká Leoš Novotný, majitel společnosti LEO Express.

„Do dalšího kola jsme vybrali přibližně 200 uchazečů, kteří nejvíce odpovídali našim požadavkům a představám. Ti v druhé polovině května absolvují náročné psychologické i osobnostní testy a v Ostravě a v Praze projdou tzv. assesment centry. Během nich si mimo jiné ověříme schopnosti uchazečů řešit zátěžové situace, jejich prezentační dovednosti, to, do jaké míry dokážou spolupracovat v týmu nebo jejich umění jednat s klienty,“ vysvětluje postup Viktor König, generální ředitel společnosti LEO Express.

První nově přijatí pracovníci již v létě absolvují teoretické i praktické několikatýdenní školení. Celý nábor a následný výcvik nových zaměstnanců LEO Express je naplánován tak, aby s rozjezdem plného provozu v prosinci letošního roku byl LEO Express v plné síle a mohl na svou první dopravní trasu nasadit plně kvalifikované a důkladně proškolené pracovníky.

A jaká byla vlastně struktura uchazečů o zaměstnání u LEO Express?

Zhruba dvě třetiny uchazečů tvoří ženy, většina zájemců pochází ze severní Moravy a nejčastěji se uchází o pozice stevard/ka, popř. pokladní nebo operátor/ka call centra. Zájemci se rekrutují spíše z mladších mužů a žen, které jsou na prahu pracovní kariéry. O práci u LEO Express se však ucházejí také zkušení pracovníci s praxí železniční dopravě.

LEO Express a. s. je česká železniční společnost, která se připravuje na provozování osobní vlakové dopravy zcela novými soupravami LEO Express od prosince 2012 na trati Praha-Pardubice-Olomouc-Ostrava-Bohumín a postupně také na dalších tratích v ČR i v sousedních státech. Majitelem a zároveň předsedou představenstva společnosti je Leoš Novotný. LEO Express je součástí skupiny LEO TRANSPORT, která dnes sdružuje skupinu firem podnikajících v železničním a dopravním průmyslu. Moderní a velmi úsporné vlaky Leo Express jsou nízkopodlažní, plně klimatizované elektrické soupravy aerodynamického tvaru. Celkem 16 spojů denně poskytne cestujícím kvalitní služby a také špičkové technologie. Nabídnou rychlý a funkční internet, elektrické zásuvky pro všechny, zábavu a informace prostřednictvím unikátního vnitřního audio-video kanálu, pohodlný interiér, speciálně konstruované polohovací sedačky, dostatek prostoru pro nohy a zavazadla všech cestujících, moderní toalety. O cestující se bude starat patřičně vyškolený a vstřícný personál. Více o firmě LEO Express na www.le.cz

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí