Cofidis se stal generálním partnerem Českého poháru silniční cyklistiky

Komerční sdělení

Společnost Cofidis, specialista na poskytování úvěrů na dálku, vstupuje do sponzoringu silniční cyklistiky v České republice. Na počátku roku uzavřela společnost Cofidis smlouvu s Českým svazem cyklistiky a stala se tak generálním partnerem nejvýznamnější série závodů v silniční cyklistice u nás, Českého poháru na silnici. Ten tak letos ponese název Cofidis Cup. Smlouva je uzavřena na jeden rok, konkrétní částka za partnerství nebude dle dohody obou stran zveřejněna.

V současné době se královská cyklistická disciplína dostává v České republice opět do popředí zájmu. Velkou měrou k tomu přispívají mezinárodní úspěchy českých jezdců.

„Podpora silniční cyklistiky má v třicetileté historii Cofidisu svou tradici, proto si vážíme toho, že můžeme podporovat oblast, která koresponduje se sponzoringem silniční cyklistiky v rámci aktivit naší mateřské společnosti. Zároveň tento sport zdůrazňuje hodnoty jako je férovost, týmová spolupráce a cílevědomost," říká Jan Polívka, generální ředitel společnosti Cofidis.

Mateřská společnost ve Francii vlastní již patnáct let profesionální tým, který se pravidelně účastní nejprestižnějších závodů světa jako je Tour de France, Giro d´Italia apod. a působily nebo působí v něm takové osobnosti jako Jimmy Casper, David Moncoutié, Samuel Dumoulin či Sylvain Chavanel.

„Jsme opravdu rádi, že Cofidis je generálním partnerem Českého poháru, protože jeho jméno je se silniční cyklistikou neodmyslitelně spjato a Cofidis tým patří ve světě k uznávané špičce,“ říká k zahájení partnerství Josef Vaishar, ředitel Českého poháru.

Český pohár v silniční cyklistice mužů je nejvyšší národní soutěží pro mužské cyklistické kategorie U23 a ELITE.

Cofidis Cup letos tvoří série osmi závodů po celé České republice. Jednotlivých závodů ČP se pravidelně účastní kompletní národní špička cyklistů v čele s jezdci týmů PSK Hradec Králové, ASC Dukla Praha, AC Sparta Praha, CK Příbram, TJ Favorit Brno atd., kterou doplňují týmy z okolních zemí, zejména z Rakouska a Slovenska.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí