Srovnávač cen Heureka.cz spouští HeurekaPointy – odběrná místa pro osobní odběr zboží

Komerční sdělení

Allegro Group se stává strategickým partnerem projektu Uloženka.cz, sítě výdejních míst pro internetové obchody. V rámci této spolupráce se do projektu zapojí internetový srovnávač Heureka.cz, který patří do skupiny Allegro Group. Všechny pobočky Uloženky budou rebrandovány, nově označeny logem HeurekaPoint a budou e-shopům zprostředkovávat možnost nabídnout zákazníkům stále oblíbenější osobní odběr, i pokud nemají kamennou pobočku. Zákazníci budou moci využít osobního odběru zboží zatím v pěti místech ČR a SR.

„Osobní odběr využívá čím dál více nakupujících mimo jiné také proto, že na internetu začínají kupovat i levnější zboží, u kterého může poštovné představovat poměrně vysokou částku,“ říká Kamil Demuth z internetového srovnávače Heureka.cz a dodává: „Podle našich výzkumů využilo osobní odběr v minulém roce přibližně 52 % nakupujících na internetu. Pokud by měl e-shop pobočku v blízkosti bydliště nebo zaměstnání zákazníka, pak by mělo zájem o osobní odběr více než 92 % nakupujících.“

Projekt Uloženka.cz provozuje síť profesionálních výdejních míst a zajišťuje zákazníkům možnost osobních odběrů od e-shopů, které jsou do projektu zapojeny. Nově budou provozovny Uloženky označeny logem HeurekaPoint a zákazníci si v nich budou moci odebrat zboží objednané v těchto e-shopech. Na HeurekaPointech budou moci vyzvedávat jak zaplacené zásilky, tak zásilky zaslané na dobírku. Každý zákazník je informován e-mailem a sms o uložení zásilky. Pro e-shopy je dodávka zboží prostřednictvím projektu Uloženka.cz levnější než klasické poštovné.

„Důvod, proč Heureka.cz vstupuje do projektu Uloženky, souvisí s naší dlouhodobou strategií nabízet kvalitní, ověřené a spolehlivé služby všem internetovým zákazníkům a zlepšovat jejich zážitek z internetového nakupování,“ říká Tomáš Hodboď, Business Leader Heureka.cz, a dodává: „Do budoucna počítáme s rozvojem těchto míst i o další služby, jako je poskytování nadstandardního servisu, rozšiřování otevírací doby nebo možnost reklamace přímo na HeurekaPointu.“ HeurekaPoint naleznou nakupující v Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králově a v Bratislavě. Síť výdejních míst bude nadále rozšiřována, do budoucna se počítá s rozšiřováním poboček do všech krajských měst. E-shopy, které budou nabízet možnost vyzvednutí zboží na HeurekaPointech, budou na srovnávači Heureka.cz označeny speciálním logem HeurekaPoint. Více informací na www.heurekapoint.cz.

O webu Heureka.cz: Nezávislý nákupní rádce Heureka.cz patří do rodiny webů společnosti Allegro Group CZ. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 2 257 000[1] RU měsíčně. Na jednom místě porovnává výrobky z více než 21 000 internetových obchodů. Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze produktů a e-shopů, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz pořádá ankety Shop roku, ve které na základě zkušeností nakupujících oceňuje nejspolehlivější e-shopy, a Produkt roku, ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů. Dále provozuje projekt Ověřeno.heureka.cz, který zajišťuje nezávislé hodnocení obchodů pouze od reálných zákazníků a tím dává nakupujícím informaci o tom, jak kvalitní jsou služby daného obchodu.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí