Obyvatelé Vinohrad vybírají projekt

Komerční sdělení

foto: Dům financí

Zakopli jste na nerovném chodníku na Vinohradské třídě? Chtěli byste, aby Vaše děti mohly do Riegerových sadů jet na kole po novém bezbariérovém přístupu? Nebo chcete, aby se na Vinohradech změnilo něco jiného?

Nyní si můžete zvolit, co chcete zlepšit. Citibank jako součást jedné z největších finančních skupin na světě, se totiž rozhodla, že u příležitosti červencového otevření nové pobočky na Vinohradské ulici udělá něco pro místo, kam přichází. „Chceme lidem ukázat, že Citibank není jen bankou, která přináší lidem špičkové finanční služby, ale i dobrým sousedem. Naší upřímnou snahou je rozvíjet a podporovat okolí míst kde působíme. Proto jsme se rozhodli, že na pražských Vinohradech finančně podpoříme projekt, kteří si lidé z této čtvrti sami vyberou,“ říká Pavel Kusý, ředitel marketingových komunikací Citibank.

Ovlivnit projekt, který bude uskutečněn, není nijak složité. Ve dnech 9. června – 20. června budou ve vinohradských ulicích chodit kolportéři v tričkách Citi a rozdávat lidem anketní lístky. Na nich jsou uvedeny tři projekty, které Citibank vybrala spolu s Městskou částí Prahy 2. Stačí vybrat jednu z nabídek nebo navrhnout vlastní projekt a ten do ankety přihlásit jedním ze tří způsobů, popsaných na anketním lístku. Hlasovat lze ale i na speciálně vytvořených webovských stránkáchwww.vasenovapobocka.cz. „Nejžádanější projekt pak bude realizovaný za finanční podpory Citibank,“ sdělil Kusý.

Pobočka na Vinohradské třídě 32 je prvním z celkem pěti nových pracovišť, které letos Citibank v hlavním městě otevře. Pobočky budou mít ojedinělou dvanáctihodinovou pracovní dobu. „I tímto krokem chceme vyjít vstříc našim zákazníkům. Víme, že v hlavním městě lidé pracují déle a nechcme je nutit, aby pro ně návštěva banky znamenala nějaké komplikace,“ sdělil Kusý. Pro rozšíření pobočkové sítě v Praze se Citibank rozhodla proto, že je zde největší zastoupení jejích potenciálních retailových klientů, kterým banka nabízí díky příslušnosti k největší světové finanční skupině špičkové produkty a služby. „Téměř polovina pražských domácností má čistý příjem nad 30 tisíc korun měsíčně. Tito lidé budou ve svých požadavcích na bankovní servis stále náročnější a Citibank jim chce otevřít dveře k nejvyšší kvalitě bankovních služeb,“ doplnil Kusý.

Komerční sdělení

Praktické

Populární na Dům financí