Online chat společnosti COFIDIS usnadní klientům vyřizování žádosti o půjčku

Komerční sdělení

Podle výzkumu společnosti COFIDIS s.r.o., specialisty na poskytování úvěrů na dálku, je pro Čechy osobní kontakt s finančním poradcem velmi důležitý. Od počátku listopadu proto COFIDIS spustil pro žadatele o půjčku online chat, který jim má usnadnit průběh vyřizování žádosti.

„Každoročně u nás výrazně roste zájem o sjednávání půjček prostřednictvím internetu, nicméně pro žadatele o půjčku je zároveň velmi důležitý i osobní kontakt s finančním poradcem. Z výzkumu, který pro COFIDIS provedla společnost TNS SOFRES (terénní sběr dat v ČR realizovala TNS AISA) vyplývá, že přímo na pobočce uzavřelo smlouvu o spotřebitelském úvěru 62 % klientů,“ říká Marie Slepánková, marketingový specialista společnosti COFIDIS.

„Proto jsme se rozhodli vyjít našim klientům vstříc a spustili pro ně online chat, jehož prostřednictvím mají od počátku listopadu možnost zeptat se na online žádosti na cokoliv, co je ohledně úvěrového produktu zajímá,“ dodává Marie Slepánková.

Doposud online chat využilo přes 550 klientů. Nejčastěji se klienti ptají na možnosti úvěru, výši úvěru, na který by mohli dle svých příjmů dosáhnout, upřesňují si informace ohledně počtu splátek, RPSN, celkové částky kterou přeplatí, možnosti předčasného splácení úvěru nebo jen potřebují poradit s vyplněním online formuláře při žádostí o půjčku.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí