Jak odměnit zaměstnance? Dost bylo zatuchlých vánočních kolekcí!

Komerční sdělení

foto: freeimages, ilustrační fotografie

Vzpomeneme si na to snad všichni. V dobách, kdy byla účast na zaměstnavatelem organizovaných podnikových veselicích takřka povinná, ohlašovaly příchod Vánoc čokoládové kolekce, které naši rodičové přinášeli domů jako ocenění za jejich celoroční práci.

Barevné figurky s tukem vystouplým na povrch, případně ještě plněné růžovou hmotou nejasného půvdu, sice nikomu nechutnaly, ale „patřily k Vánocům“. Dnes možná firmy netrápí své zaměstnance podřadnou čokoládou, nicméně dárky, kterými se své spolupracovníky na konci roku snaží ocenit, si s ní často příliš nezadají.

Přitom způsob, jak odměnit své zaměstnance a zároveň je motivovat do dalšího roku, je velmi jednoduchý. Stačí zapomenout na vlastní kreativitu, kterou málokdo ocení, a přiznat si fakt, že každého potěší něco jiného. Ideálním řešením je rozhodně dárkový poukaz, který je uplatnitelný v široké škále provozoven služeb a obchodů na celém území České republiky. Například kupon CADHOC společnosti Le Chéque Déjeuner umožní firmě odměnit zaměstnance částkou až 2.000 Kč na osobu a rok, navíc s daňovou výhodou. Odměněný zaměstnanec si pak jednoduše vybere, kde a kdy kupon uplatní. Zda za něj koupí dárky pro děti, vybaví rodinu sportovním náčiním nebo si zajde na masáž.

Poukázku lze navíc nechat vytisknout přímo se jménem zaměstnance, případně i s krátkým věnováním, což dává odměněnému pocit, že není oceňován pouze jako anonymní pracovní síla, ale především jako konkrétní osoba. Personalisté se shodují v tom, že z dlouhodobého hlediska tento typ odměňování podporuje loajalitu zaměstnance vůči společnosti.

„Na dárkovou poukázku na konci roku se vyloženě těším, Vzhledem k tomu, že je to u nás již tradice, dohodl jsem se se zaměstnavatelem, že na kupon nechá vždy vytisknout jméno mé ženy s věnováním ode mne. Tím mi ušetří starost se sháněním dárku a manželka si k Vánocům vybere přesně to, co jí udělá radost.“, říká Radek Malota ze společnosti AQUICO, s.r.o.

Více o dárkových poukázkách CADHOC a ostatních zaměstnaneckých benefitech naleznete na www.seky.cz

Společnost Groupe Chéque Déjeuner byla založena ve Francii v roce 1964, na český trh pak vstoupila před více než 15 lety. Firmám všech typů a velikostí poskytuje ucelené systémy motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů, které zdaleka přesahují nabídku „pouhých“ stravenek. Služeb Chéque Déjeuner v České republice využívá více než 250 000 uživatelů; portfolio partnerů, kde lze kupony uplatnit, zahrnuje přes 32 000 smluvních provozoven.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí