ShopRoku 2012: Zákazníci zvolili nejkvalitnější české e-shopy

Komerční sdělení

Internetový srovnávač Heureka.cz vyhlásil vítěze letošního ročníku prestižní soutěže ShopRoku 2012. Přes 1,8 milionu vyplněných dotazníků spokojenosti rozhodlo o tom, které e-shopy jsou ty nejkvalitnější. Mezi vítězi 18 jednotlivých kategorií v Ceně kvality jsou například Essence.cz, Alfa.cz, Topgal.cz, Alza.cz nebo Kosmas.cz. Vítězem Ceny popularity a tím pádem nejoblíbenějším e-shopem se stal potřetí za sebou internetový obchod Parfums.cz. Nakupující v e-shopech nejčastěji ocenili nízkou cenu, rychlé dodání a možnost osobního odběru. Ocenění ShopRoku 2012 se udělovalo také na Slovensku.

Tak jako každý rok, i letos si soutěž ShopRoku kladla za cíl vyhlásit nejkvalitnější a nejoblíbenější e-shopy roku 2012, proto byla již tradičně rozdělena na dvě části. Obchody tak mohly získat ocenění Cena kvality nebo Cena popularity.

Cena kvality je cenou zákazníků. Je udělována na základě hodnocení skutečných zákazníků, kteří nakoupili v období od 1. 9. 2011 do 31. 8 2012 v jednom ze 7349 internetových obchodů zapojených do služby Ověřeno zákazníky nákupního rádce Heureka.cz. Tento rok o vítězích a finalistech všech 18 kategorií rozhodovalo 1 827 572 vyplněných dotazníků spokojenosti.

Cena popularity je cenou internetových uživatelů, kteří celý srpen 2012 hlasovali pro své nejoblíbenější e-shopy na stránkách www.shoproku.cz. Celkem bylo uděleno 82 920 hlasů, ze kterých vzešel vítěz a 9 finalistů s největším počtem hlasů.

Oceněné internetové obchody mohou na své internetové stránky umístit logo ShopRoku 2012.

Na českém trhu v současné době působí přibližně 34 000 internetových obchodů. „Mezi tolika obchody je těžké se zorientovat a určit, kterému z nich budeme důvěřovat. Právě z toho důvodu toto ocenění udělujeme,“ vysvětluje Kamil Demuth z internetového srovnávače Heureka.cz a dodává: „Protože v této anketě hlasují reální kupující, jsou její výsledky objektivní a cena je pro nové zákazníky znamením, že e-shop jedná se zákazníky férově. Zároveň je skvělou zpětnou vazbou pro samotné obchody, které mohou reagovat na podněty zákazníků a zlepšovat tak svoji pozici.“

K příležitosti vyhlášení nejlepších e-shopů se letos poprvé uskutečnil i ShopRoku Meeting, den workshopů a přednášek pro internetové obchody, který navštívilo přes 250 hostů.

Kromě soutěže ShopRoku pořádá Heureka.cz také soutěž Produkt roku (www.produktroku.cz), ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů.

O soutěži:

Soutěž každoročně pořádá nákupní rádce Heureka.cz, který radí při výběru produktů a ověřených obchodů ze všech oblastí nakupování. V loňských ročnících se na předních příčkách umístily mimo jiné Parfums.cz, Alza.cz, Mall.cz, eProton.cz, Sportisimo, Parfemy-Elnino.cz, Pneumatiky.cz nebo Kosmas.cz. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma.

Mediálními partnery soutěže jsou Deník.cz, Aktuálně.cz, Mediář.cz, Marketing&Media, TyInternety.cz. Odbornými partnery jsou Allegro group, NetDirect, 999.cz, Aukro, Acomware, Dark Side, PayU, Česká Spořitelna, Mobito, Home Credit a AdMarket.

Kompletní výsledky v kategorii Cena kvality:

Kategorie Auto-moto: 

Vítěz:

Battery Import, http://www.battery-import.cz/

Finalisté:

Kategorie Dárky a zážitky:

Vítěz:

ESENNCE.cz, http://www.esennce.cz

Finalisté:

Kategorie Dětské zboží:

Vítěz:

Maxíkovy hračky, http://www.maxikovy-hracky.cz

Finalisté:

Kategorie Dům a zahrada

Vítěz:

Bella Rose, http://www.bellarose.cz

Finalisté:

Kategorie Elektro – specializované:

Vítěz:

Roboticky-vysavac.cz, http://www.roboticky-vysavac.cz/

Finalisté:

Kategorie Elektro – všeobecné:

Vítěz:

ALFA.cz, http://www.alfa.cz

Finalisté:

Kategorie Hobby a volný čas:

Vítěz:

Veselá Jehlička, http://www.veselajehlicka.cz

Finalisté:

Kategorie Hudba, hry, software, filmy

Vítěz:

Originalky.cz, http://www.originalky.cz

Finalisté:

Kategorie Chovatelství

Vítěz:

Profizoo, http://profizoo.cz/

Finalisté:

Kategorie Jídlo a nápoje:

Vítěz:

Potřeby nejen pro cukráře, http://www.hanzelkova.cz

Finalisté:

Kategorie Knihy

Vítěz:

Kosmas, http://www.kosmas.cz

Finalisté:

Kategorie Krása a zdraví:

Vítěz:

Prozdravi.cz, http://www.prozdravi.cz/

Finalisté:

Kategorie Móda a oblečení:

Vítěz:

Topgal.cz, http://www.topgal.cz

Finalisté:

Kategorie Obchodní domy:

Vítěz:

Alza.cz, http://www.alza.cz

Finalisté:

Kategorie Parfémy:

Vítěz:

Elnino.cz, http://www.parfemy-elnino.cz/

Finalisté:

Kategorie Pneumatiky:

Vítěz:

PNEU SOUKUP s.r.o., http://www.pneusoukup.cz/

Finalisté:

Kategorie Sexshop:

Vítěz:

Vibro4you.cz, http://www.vibro4you.cz

Finalisté:

Kategorie Sport:

Vítěz:

Goldfitness.cz, http://www.goldfitness.cz

Finalisté:

Kompletní výsledky v kategorii Cena popularity:

Vítěz:

Parfums.cz

Finalisté:

  • Alza.cz
  • MALL.cz
  • Xparfemy.cz
  • Altisport.cz
  • Kasa.cz
  • www.prodejparfemu.cz
  • CZC.cz
  • Prozdravi.cz
  • Klub zdraví-Walmark.cz

O webu Heureka.cz:

Nezávislý nákupní rádce Heureka.cz patří do rodiny webů společností MITON a Allegro Group. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 1 870 530[1] RU měsíčně. Na jednom místě porovnává výrobky z více než 25 000 internetových obchodů. Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze produktů a e-shopů, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz pořádá ankety Shop roku (www.shoproku.cz), ve které na základě zkušeností nakupujících oceňuje nejspolehlivější e-shopy, a Produkt roku (www.produktroku.cz), ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí