1 euro je velké jmění… dětský úsměv za to stojí!

Komerční sdělení

V období od 2. listopadu do 23. prosince 2008 darují obchodní domy IKEA 1 euro z každé prodané hračky organizacím UNICEF a Save the Children (Zachraňte děti) na vzdělávací projekty ve čtrnácti zemích světa. Od roku 2003 tyto organizace získaly prostřednictvím plyšové kampaně v IKEA už 11 milionů euro na podporu dětí v nouzi. Cílem je, aby v roce 2008 přibylo dalších 5 milionů eur.

Letošní kampaň podpoří celkem 16 projektů ve 14 zemích světa. Cílem těchto projektů organizací UNICEF a Save the children je zlepšit vzdělání dětí. Prostředky získané z plyšové kampaně v roce 2008 budou sloužit například ke zkvalitnění školního vybavení, k tomu, aby ve školách byla k dispozici voda a toalety, na podporu práva na vzdělání pro hendikepované děti a k zakoupení školních pomůcek, jako jsou knihy, sešity a tužky, pro děti i učitele. V předvánočním čase je kampaň „1 euro je velké jmění…“ pro zákazníky i zaměstnance IKEA skvělou příležitostí, jak se zapojit do pomoci dětem. Doufáme, že se nám podaří prodat pět milionů plyšových hraček. Za peníze získané z jedné zakoupené hračky se dají pořídit sešity a tužky pro pět dětí – máme tedy příležitost vykouzlit úsměvy na tvářích mnoha dětí, které se tolik chtějí něco naučit,“ říká Marianne Barner, vedoucí Sociální iniciativy IKEA. Strategické partnerství IKEA s organizací UNICEF a Save the Children přispívá k plnění rozvojových cílů tisíciletí (Milllennium Development Goals), jež si stanovily členské státy OSN. Základem je umožnit přístup ke vzdělání všem dívkám a chlapcům bez rozdílu a poskytovat kvalitní vzdělání v přívětivém prostředí. Budou-li mít všechny děti přístup ke vzdělání, bude možné jim předávat vědomosti nezbytné k boji s nemocemi a k vymýcení hladu a chudoby.

„Spolupráce IKEA s fondem UNICEF významně přispívá k zajištění přístupu ke kvalitnímu vzdělání pro všechny děti. Příležitost chodit do školy umožní dívkám a chlapcům v rozvojových zemích žít lepší život a uskutečnit své sny,“ říká Philip O'Brien, ředitel divize Private Fundraising & Partnerships fondu UNICEF.

Kampaň z roku 2008 podpoří projekty fondu UNICEF v Makedonii, Moldávii, Sierra Leone, Jižní Africe, Tadžikistánu, Uzbekistánu a Vietnamu a osm projektů organizace Save the Children (v Albánii, Bangladéši, Číně, Pobřeží slonoviny, Pákistánu, Rusku a Vietnamu).

"Díky IKEA můžeme zlepšit práva a životy dětí na celém světě. Tisíce dětí na třech kontinentech, od Albánie přes Čnu po Pobřeží slonoviny mají díky této kampani přístup ke vzdělání. Společně máme znalosti, prostředky i moc změnit život milionů zranitelných dětí na celém světě,“ říká Charlotte Petri Gornitzka, generální tajemnice organizace Save the Children.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí