Genworth Financial expanduje na Slovensko prostřednictvím spolupráce s Bank Plus (Banco Mais)

Komerční sdělení

Společnost Genworth Financial, přední světová společnost podnikající v oblasti zabezpečení financí, podepsala smlouvu s evropskou finanční institucí Banco Mais na zajištění ochrany pojišťovacích produktů na Slovensku. Pojištění schopnosti splácet finanční závazky (Payment Protection Insurance) (PPI) je pojišťovací produkt, který pomáhá zákazníkům plnit jejich platební povinnosti v kategorii neuhrazených finančních závazků, jako jsou například hypotéky, osobní úvěry nebo kreditní karty v případě neštěstí jako je například nehoda, onemocnění, nedobrovolná ztráta zaměstnání nebo smrt. Obvykle je nabízejí banky a další přední finanční instituce. Na základě této nové smlouvy bude společnost Genworth poskytovat krytí pro úvěrové podnikání (nákup firemních automobilů) společnosti Bank Plus – Banco Mais na Slovensku.

Společnost Genworth je na našem domácím trhu v Portugalsku naším dlouholetým partnerem,“ řekl Tiago Salgado, generální ředitel společnosti Bank Plus Slovakia (Banco Mais S.A., pobočka zahraniční banky).

Jak pronikáme na další trhy, je naprosto přirozené, že jsme si vybrali ke spolupráci společnost Genworth. Tyto nové produkty nejen že pomohou našim zákazníkům překonat období finanční krize, ale zároveň nám umožní uvážlivě rozšířit naši nabídku půjček i do nových oblastí jako je Slovensko.“

Dnešní podpis smlouvy znamená náš vstup na slovenský trh,“ dodal David Nolan, regionální ředitel pro střední a východní Evropu ve společnosti Genworth Financial. Máme více než 35 let zkušeností s pojišťováním rizik a silné renomé v oblasti inovací a služeb v tomto oboru. „Společnost Genworth v současné době jedná s dalšími předními finančními institucemi na tomto trhu. Doufáme, že v následujících měsících budeme schopni učinit další oznámení.“

Slovensko představuje pátou zemi v regionu střední a východní Evropy, kde společnost Genworth provádí své operace. Předtím vstoupila v roce 2005 do Polska, Maďarska (2006), České republiky (2006) a Turecka (2008).

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí