LS Club aneb nové exkluzivní místo pro podnikatelskou elitu

Komerční sdělení

foto: freeimages, ilustrační fotografie

LS Club, který svou koncepcí nabízí jedinečnou atmosféru vrcholovému managementu předních mezinárodních společností na trhu zavítal do České republiky, konkrétně do Prahy. Oficiální otevření pro členy klubu proběhne začátkem roku 2009.

Vše je navrženo Barborou Hamplovou (designérka interiéru Zátiší) a Rony Pleslem. Tým LS clubu s nimi strávil spoustu času zejména nad koncepcí celého klubu. Žádoucí bylo splnit cíl, a to být prvním svého druhu na českém trhu. Může se pochlubit restaurací, moderní knihovnou, obchodním salónkem, salónkem pro uzavřená jednání či koktejlovým barem.

Stejně jako se vším, co je dobré, je těžké to získat. LS Club je pouze na pozvání. To znamená, že pokud není nový člen přizván stávajícím členem klubu, je velmi malá šance zažít pražské prostředí exklusivního klubu lídrů a expertů české podnikatelské scé­ny.

„Naším záměrem bylo vytvořit prostředí, kde bychom já a moji obchodní partneři mohli utvářet a rozvíjet vztahy s našimi klienty z oblasti nemovitostí, především z oblasti luxusního segmentu,“ řekl Greg Gibb, ředitel pro investice ze společnosti CERES Group a jeden ze zakladatelů LS Clubu. „Je celá řada výborných restaurací, kde se můžete potkávat s klienty a navazovat jak obchodní, tak společenský styk, ale ve skutečnosti nenaleznete prostředí, které by bylo srovnatelné s obchodními kluby v Londýně, New Yorku nebo Paříži.“ dodal Greg Gibb.

Další jedinečností klubu je osobní asistenční služba, dostupná pro každého člena, jejíž konkrétní podobu si z pochopitelných důvodů tým LS Clubu nechává raději pro sebe. „V souvislosti s dalšími službami v současné době ještě stále hledáme obchodní partnery, a to jak mezi luxusními značkami, tak mezi firmami zaměřenými na životní styl. Nicméně od počátku máme jasno v tom, že budeme spolupracovat pouze s několika vybranými špičkovými partnery z různých oblastí, jako jsou pětihvězdičkové hotely, soukromé letecké společnosti, či butiky a nikoliv s rozsáhlou sítí partnerů,“ ujišťuje Greg Gibb. Jedním ze strategických partnerů je například Moët Hennessy Česká republika, dceřiná společnost jednoho z největších domů certifikovaného pro výrobu šampaňského Moët & Chandon.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí