Ideální banka – ekologická, srozumitelná, ohleduplná a přátelská

Komerční sdělení

foto: freeimages, ilustrační fotografie

Druhý ročník soutěže Ideální banka 21. století, kterou pořádá Poštovní spořitelna a server www.bankovnipo­platky.com, se dostal do své další fáze. Z rekordních 197 studentů, kteří do soutěže přihlásili svou práci, vybrala porota složená ze zástupců Poštovní spořitelny a serveru www.bankovnipo­platky.com 60 semifinalistů.

Z tohoto počtu je 14 studentů, 39 studentek a 7 studentských týmů. Do semifinále se probojovalo plných 50 studentek a studentů z vysokých škol. Nyní bude o finálových 20 místech a celkovém pořadí rozhodovat 11-ti členná porota, která je složená z představitelů banky a serveru, které pořádají soutěž a dále pak ze zástupců odborných partnerů (BIVŠ, Technická univerzita v Liberci a VŠB-TU), mediálního partnera (www.kurzy.cz) a loňských úspěšných studentek, které se umístili na prvních dvou místech.

A jaké byly nejčastější představy a nápady studentů? Daly by se shrnout do několika tezí:

  • Srozumitelnost – banky by měly hovořit srozumitelným jazykem, více vysvětlovat a méně používat odborné termíny.
  • Ekologický aspekt – zrušení informací na papíru, třídění odpadu apod..
  • Zlepšit přístup a kvalitu zaměstnanců – odborná a psychologická školení, individuální přístup ke klientovi (banka jako přítel či člen rodiny).
  • Upřednostnit elektronickou komunikaci s bankou (e-mail, mobil).
  • Větší zapojení moderní techniky – otisky prstů, biometrické údaje, čipy pod kůží atd..
  • Ohled na seniory – školící zařízení, pomoc se zaváděním moderních komunikačních prostředků, nabídka různých výhod a podpor.
  • Zrušit poplatky za přímé bankovnictví (za takové služby, kde si klient sám obsluhuje účet).
  • Snížit množství reklamy.
  • Prodloužit otevírací dobu poboček a zkrátit čekací dobu (zpříjemnit ji – odpočinková zóna, wi-fi připojení, občerstvení apod.).
  • Zvýhodnit věrné klienty, odměny dlouholetým klientům banky.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí