Bankovní poplatky.com zprostředkují klientská fóra pro klienty Poštovní spořitelny

Komerční sdělení

Server www.bankovnipo­platky.com má od svého vzniku stále stejné tři cíle – zvyšovat informovanost bankovních klientů, kultivovat vztah mezi bankou a klientem a přispět ke snižování bankovních poplatků. V rámci kultivace vzájemných vztahů se server rozhodl ve spolupráci s Poštovní spořitelnou zahájit zcela novou a unikátní aktivitu.

V rámci objektivity, nezávislosti a nestrannosti se web stává zprostředkovatelem setkání klientů Poštovní spořitelny s útvarem Ombudsmana a rozvoje péče o klienta. Klienti, kteří se prostřednictvím stránek www.bankovnipo­platky.com přihlásí, tak mají jedinečnou možnost poskytnout bance zpětnou vazbu a ovlivnit její chování v oblasti nabídky služeb či říci svůj názor například na jejich poplatkovou politiku. Přitom nebudou oslovováni přímo bankou, ale mohou se sami přihlásit prostřednictvím nezávislého webu, který se už více než tři roky věnuje tématice bankovních služeb a poplatků.

Přes nově vytvořenou rubriku – http://www.ban­kovnipoplatky­.com/…orum-ps.html, se lidé mohou do klientské fora přihlásit na e-mailu: klientskeforum­@bankovnipoplat­ky.com. Cílem setkání aktivních klientů s představiteli Poštovní spořitelny je nabídnout bance touto přirozenou cestou autentické názory jejich vlastních klientů. Banka pro nejbližší čtyři klientská fóra, která by se měla uskutečnit v rozmezí od června tohoto roku do května 2010 v Plzni, Ostravě, Pardubicích a Brně, nabízí čtyři základní okruhy témat k diskusi:

* produktové portfolium,

* nabídka služeb (dostupnost sítě, otvírací a čekací doba),

* úroveň poplatků a úročení,

* vhodné způsoby komunikace banky s klienty.

Klienti ale samozřejmě mohou přijít se svými vlastními návrhy. Myslím, že jde o užitečnou aktivitu, která může pomoci bance pochopit pohled jejich klientů. Poštovní spořitelna je zatím jediná banka, která se k podobným setkáním s klienty odhodlala.

O nejbližším setkání v Plzni Vás budeme informovat v další zprávě.

Komerční sdělení

Praktické

Reklama

Populární na Dům financí