Papíry snižující daň Daňové doklady zaměstnance

foto: Pixabay, ilustrační fotografie

Pro uplatnění všech daňových slev a daňových odpočtů musí zaměstnanec donést mzdové účetní určité tiskopisy. I pro uplatnění základní slevy na poplatníka je nutné podepsat prohlášení k dani.

Zaměstnanci podávající daňové přiznání si musí vyžádat od všech zaměstnavatelů, pro které pracovali během roku, potvrzení o zdanitelných příjmech.

Další témata

Nemovitosti a daně Jaké daně se platí při vlastnictví či prodeji nemovitosti? Dodržení časového testu a neplacení daně z prodeje nemovitostiZdanění příjmu z prodeje nemovitostiJak probíhá zdanění nájmu? Daň z nemovitých věcí se platí v květnuDaňová pravidla u darované nemovitosti
Jak na doklady Občanka, pas, řidičák a rodný list pod lupou Vyřízení občanského průkazuKolik stojí pas? Rodný list a registrace u zdravotní pojišťovnyVyřízení řidičského průkazuDatová schránka a bankovní identita
Příjem z nájmu Pronajímání nemovitosti a daně Zdanění příjmu z nájmuKlíčový je výběr nájemceJak je to se snížením základu daně při čerpání hypotéky? Problémy s nájmem a prodej nemovitostiPříjem z nájmu v předčasném důchodu
Manželství a finance Finanční výhody pro manžele Daňová sleva na družku neexistujeKdo zdaní příjem z nájmu? Hypotéka a odpočet úroků z úvěrů v manželstvíRodinné podnikání a institut spolupracující manželkyVdovský důchod nenáleží po druhovi

Praktické

Populární na Dům financí