3 situace v životě podnikatele, ve kterých se rozhodně vyplatí sáhnout po firemních databázích

Komerční sdělení

foto: freeimages, ilustrační fotografie

Kontakty firemních databází z nich jsou cenově dostupné, pravidelně aktualizované a umožňují Vám oslovit úzce specifikovanou cílovou skupinu. Díky tomu jsou schopny Vám ušetřit čas strávený vyhledáváním nových obchodních příležitostí a zkrátit dobu akvizice nových klientů, Vaše produkty či služby totiž budete nabízet pouze těm potenciálním klientům, u nichž si myslíte, že máte největší šanci na úspěch. Níže jsme pro Vás připravili 3 modelové situace, ve kterých je bezesporu vhodné zvážit jejich využití…

1. S podnikáním začínáte

Pokud z jakéhokoliv důvodu nemůžete využít kontakty, které jste nasbírali během dosavadní kariéry, jsou pro Vás firemní databáze způsobem, jak rychle a snadno získat stovky či tisíce potenciálních klientů. Jestliže jste skutečně dobří v oboru, v němž podnikáte, určitě se Vám podaří velkou část těchto kontaktů proměnit v zákazníky.

Dobrou zprávou pro Vás jistě bude to, že firemní databáze Vám dnes umožňují koupit si pouze kontakty, jež prošly Vaším sítem požadavků. Například databáze společnosti Bisnode Vám umožňují vybírat si kontakty dle 200 různých parametrů. Kupujete tedy skutečně jen ty kontakty, o nichž jste přesvědčeni, že u nich máte šanci na úspěch.

2. Expandujete do nového odvětví či regionu

Jedním z parametrů vyhledávání, o kterých jsme se zmínili výše, je samozřejmě místo podnikání. V případě, že je Vám stávající region malý, můžete díky databázi firem snadno získat kontakty na potenciální klienty, kteří pochází z jiných (bohatších, větších, méně konkurenčních) regionů. V rámci databází společnosti Bisnode můžete navíc vybírat z firem působících jak v České republice, tak na Slovensku.

3. Rozšiřujete kapacity

V případě, že máte zaveden podnik, přičemž rozšiřujete kapacity, které potřebujete co nejdříve zpeněžit, jsou pro Vás kontakty ideálním způsobem k rozšíření klientské základy s ohledem na fakt, že Vám k úspěchu mohou pomoci stávající reference. Kontakty z databáze firem Vám pomohou přesně zasáhnout Vaši cílovou skupinu (přesněji než PPC reklamy, inzerce v odborných médiích či účast na různých veletrzích).

Komerční sdělení

Praktické

Populární na Dům financí