Česká pojišťovna spouští tři nová pojištění po internetu

štítek Pojištění přečtete do minuty

foto: freeimages, ilustrační fotografie

Česká pojišťovna zaznamenává každoroční nárůst prodeje pojištění přes telefon a internet, k začátku letošního roku se prodej přes tyto přímé kanály meziročně zvýšil dokonce více než dvojnásobně. Proto se ještě před prázdninami rozhodla spustit další tři produkty on-line, a to pojištění domácnosti, staveb a rekreačních objektů.

„Každým měsícem se potvrzuje, že naše strategie budování moderních distribučních kanálů, jako jsou telefon a internet, byla správná. I do budoucna chceme tento trend prohlubovat a postupně pomocí internetu a telefonu poskytovat co nejširší portfolio pojištění a také souvisejících zákaznických služeb,“ uvedl Pavel Řehák, náměstek generálního ředitele pro marketing.

Zvýšený zájem o internetový prodej a služby dokazují i čísla. Počet návštěv na internetových stránkáchwww.ceskapojis­tovna se za letošních prvních pět měsíců oproti srovnatelnému období loňského roku zvýšil o třetinu. Za stejný počet měsíců stoupl počet sjednaných cestovních pojištění, a to o 35 %, u havarijního pojištění to bylo dokonce o 67 %.

„Trojlístek nových pojištění majetku nabízíme již dva roky po telefonu a v loňském roce se finanční objem takto uzavřeného majetkového pojištění přiblížil pětině všech sjednaných smluv přes klientskou linku. Proto jsme se rozhodli zpřístupnit tyto produkty i na internetu, samozřejmě tradičně s 10% slevou. Smlouvy lze sjednat zcela on-line, veškeré dokumenty přijdou klientům poštou nebo e-mailem a přes internet mohou také zaplatit, “doplnil Michael Knapp, ředitel odboru řízení přímých distribučních kanálů.

Tiskové oddělení Dům financí

Mohlo by vás také zajímat

Praktické

Populární na Dům financí