Téma
Goodwill firmy

Budoucnost patří firmám s dobrou pověstí a image

Goodwill firmy je rozdíl mezi tržní hodnotou firmy a aktivy firmy (po odečtení závazků). Cílem každé firmy je vysoké ocenění nehmotné stránky její činnosti. Čím inovativnější zaměstnanci, dobré kontakty na trhu, pověst u zákazníků a image firma má, tím vyšší je její goodwill.

Články k tématu
pondělí 13. květen

Co je to goodwill firmy?

Co nejvyšší goodwill je cílem všech společností. Představuje rozdíl mezi tržní hodnotou a aktivy firmy (snížené o závazky). Goodwill tak můžeme chápat jako něco navíc, co firma investorovi nabízí – především skvělé zaměstnance, vztahy a kontakty na odběratele a dodavatele, image, povědomí a vnímání firmy zákazníky.

úterý 14. květen

Které firmy mají nejlepší pověst?

Pověst, reputace, image firmy je velmi důležitá. Čím je firma pro zákazníky inovativnější, kvalitní, důvěryhodnější a komunikativnější, tím vyšší je její goodwill. Renomovaný americký ekonomický časopis Fortune sestavuje každoročně žebříček nejrespektovanějších společností světa. Jaké je pořadí za rok 2012?

středa 15. květen

Jak zvyšovat goodwill? Výzkumem a vývojem

Vývoj a výzkum jsou nutností, chtěla firma v dlouhodobém horizontu uspět. Kvalitní výzkum a vývoj je možností, jak opět výrazně zvýšit goodwill firmy. V tržní ceně totiž bude zohledněna i potencionální výhoda oproti konkurenci v příštích letech díky kvalitnímu vývoji a výzkumu. Minulé výsledky jsou přitom zrcadlem...

čtvrtek 16. květen

O budoucnosti firmy rozhodují zaměstnanci

Finanční plánování je současní všech úspěšných společností. Největším aktivem rozhodujícím o budoucnosti firmy nejsou budovy, stroje nebo pozemky. Budoucnost patří firmám s kreativními a inovativními zaměstnanci. Stejně jako image řady renomovaných sportovních klubů vytváří jejich hvězdy, tak klíčoví zaměstnanci...

pátek 17. květen

Personální politika je důležitá

Pro budování goodwill firmy je rozhodující personální politika. Goodwill firmy totiž závisí především na kreativitě, inovaci a schopnosti zaměstnanců. Vysoké goodwill (cca. 15 % hodnoty aktiv) mohou dosáhnout pouze firmy s vysokou přidanou hodnotou.

zpět nahoru

O webu DůmFinancí.cz | Inzerce | Loga

Užitečné: Seznam finančních úřadů | Aktuální kurzovní lístek ČNB

Partneři: Finanční poradenství | poradci-sobě.cz | Roští.cz | Bankovní poplatky.com | Moje poplatky.cz


Všechny materiály © Copyright 2006 - 2017 DůmFinancí.cz (dumfinanci.cz ). Všechna práva vyhrazena.
ISSN 1802-5153. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Ekonomický portál DůmFinancí.cz vydává společnost FINFOCUS, s.r.o., Smluvní podmínky