Administrativa v práci Daňové povinnosti zaměstnance

foto: Pixabay, ilustrační fotografie

Při nástupu do zaměstnání musí zaměstnanci podepsat pracovní smlouvu nebo pracovní dohodu. Aby měli nárok na daňové slevy, tak i prohlášení k dani. I zaměstnanci však mají někdy povinnost podávat daňové přiznání.

Zaměstnavatel může provést roční zúčtování daně pouze za zaměstnance, kteří nemají povinnost podat daňové přiznání a zaměstnavatele o to požádají.

Další témata

Děti a peníze v roce 2024 Jak je to s mateřskou, rodičovskou a daňovými slevami na děti Rodičovský příspěvek se pro rok 2024 zvyšujeJak vysoká je mateřská v roce 2024? Daňové zvýhodnění na děti v roce 2024Daňový bonus v roce 2024Sociální pojištění, zdravotní pojištění a důchod při péči o dítě
Důchodové problémy Průběh pojištění a důchodové nároky Kdo má málo odpracovaných let, důchod nedostaneNemožnost odchodu do předčasného důchoduVolba nejlepšího důchodového termínuNízký starobní důchodZdravotní problémy bez invalidního důchodu
Evidence na úřadu práce Jak vysoká je podpora v nezaměstnanosti, kdo na ni má nárok? Jak dlouho se podpora v nezaměstnanosti pobírá? Výpověď zaměstnance a výše podpory v nezaměstnanostiOdstupné odsouvá nárok na podporu v nezaměstnanostiSkončení rodičovské dovolené a podpora v nezaměstnanostiDůchody a podpora v nezaměstnanosti
Příjem z nájmu Pronajímání nemovitosti a daně Zdanění příjmu z nájmuKlíčový je výběr nájemceJak je to se snížením základu daně při čerpání hypotéky? Problémy s nájmem a prodej nemovitostiPříjem z nájmu v předčasném důchodu

Praktické

Populární na Dům financí