Sodexo jde na nový trh, zakládá nový úsek a nabídne nejuniverzálnější poukázku na trhu.

Komerční sdělení

Jak efektivně motivovat své obchodní partnery? To řeší zcela nový typ poukázky od společnosti Sodexo, tzv. Bonus Pass. Bonus Pass je zároveň prvním produktem nově založeného úseku Business Development společnosti Sodexo Benefity, který se bude soustředit na nové trendy a trhy. Ředitelem nového úseku se stal Tomáš Kopřiva, který doposud zastával pozici marketingového ředitele společnosti Sodexo Benefity.

„Naše společnost vstupuje do zcela nového tržního segmentu. Dosud jsme se věnovali především motivaci zaměstnanců. Od října se prostřednictvím zcela nového úseku budeme věnovat i motivaci obchodních partnerů, takzvané incentivě, protože jde o nový a silný segment, kterému se zatím nikdo systematicky nevěnuje,“ říká Tomáš Kopřiva, ředitel nově založeného úseku Business Development společnosti Sodexo Benefity.

Nový úsek Sodexo se svým vznikem přichází s novou poukázkou, která řeší problém nejednoho obchodního a marketingového ředitele: „Pro firmy je nesmírně obtížné nějakou formou poděkovat či motivovat své partnery či koncové zákazníky, protože nemohou znát potřeby a záliby všech těchto osob. Náš nový Bonus Pass je nejuniverzálnější poukázkou na trhu a umožňuje, aby si obdarovaný vybral takový dárek či bonus, který mu vyhovuje,“ popisuje první poukázku z dílny nového úseku Sodexo Tomáš Kopřiva. Při designu nové poukázky vycházela společnost Sodexo vedle svých mnohaletých zkušeností i z průzkumu, podle kterého 93% obdarovávaných preferuje možnost volby a univerzální poukázku před hmotným dárkem.

V současné době je Bonus Pass akceptován na více než 15.000 místech, síť se ale stále rozšiřuje. Na designu produktu s českými zaměstnanci Sodexo spolupracovali zahraniční kolegové ze zemí, kde již obdobné produkty s úspěchem fungují.

Komerční sdělení

Praktické

Populární na Dům financí