Modrá pyramida zvolila agenturu Euro RSCG Prague za partnera

Komerční sdělení

foto: Dům financí

Euro RSCG Prague bude mít na starosti zajišťování strategického poradenství a integrovaných komunikačních aktivit v oblasti řízení značky a produktové komunikace na českém trhu.

„Chceme i nadále udržet, a co víc – ještě posílit značku Modrá pyramida, vždyť klienti k naší stavební spořitelně přišli proto, že byla pro ně jako značka aktraktivní, a to chceme dále rozvíjet. Máme kvalitní síť vysoce profesionálních obchodníků, máme vynikající spořící i úvěrové produkty a budeme vytvářet podmínky pro postupné rozšiřování naší obchodní nabídky o další bankovní a pojišťovací produkty tak, abychom dokázali co nejlépe uspokojit potřeby rodiny. Chceme se profilovat jako banka pro rodinu a tomu logicky potřebujeme přizpůsobit naši komunikaci. Jsem přesvěčen, že Euro RSCG Prague bude pro Modrou pyramidu tím nejlepším partnerem, " uvedl k výsledku výběrového řízení Ing. Aleš Mašanský, ředitel odboru odbytu a marketingu Modré pyramidy.

Michaela Sirotková, ředitelka Euro RSCG Consulting, k tomu říká: "Vážíme si toho, že můžeme Modrou pyramidu zařadit do našeho klientského portfolia. Detailní znalost finančního segmentu na českém i evropském trhu, nám poskytla znalostní výhodu. Vítězná strategie se do velké míry opírá o znalost strategických záměrů celé finanční skupiny, do níž Modrá pyramida patří. Navržená strategie je založená na repositioningu značky a rozšíření stávajícího obchodního modelu. Modrá pyramida se bude v budoucnosti více profilovat jako banka pro rodinné finance.“ Agentura Euro RSCG byla zvolena Nejkreativnější agenturou roku 2006 a je zároveň dvojnásobným džitelem titulu Agentura roku. V soutěži komunikační efektivity Effie, jež hodnotí pravý přínos v reklamě a tím jsou její výsledky, je Euro RSCG historicky nejúspěšnější agenturou na českém trhu.

Komerční sdělení

Praktické

Populární na Dům financí